ماشین

خرید بک لینک
این روزا تقریبا خوب میگذره و مشکلی نیست.... فقط استرس و بیقراری ماشین هست. دلم مزدا 3 میخواد ولی الان فعلا نو نیست و کارکرده دارن. از یه طرفی هم چون پارکینگ ندارم باید ماشینو بذارم کوچه.

همه میگن 206 یا 207 بخرم..... نمیدونم چه کنم

ماشین...

ما را در سایت ماشین دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 84 تاريخ: سه شنبه 16 بهمن 1397 ساعت: 19:13

صفحه بندی