تولدت مبارک

خرید بک لینک
امشب شب تولد علیرضا بود. صبح که از خواب بیدار شدم، یکم اتاقمو جمع و جور کردم و رفتم بیرون که براش کادو بخرم. از اول هم فکرم رو ساعت بود. رفتم و ساعت براش خریدم. خیلی خیلی خوشش اومد.

البته من خودمم خیلی خوشم اومد از ساعتش. من عاشق ساعتم

ساعت 4 اومد دنبالم و تا ساعت 9 باهم بودیم. شام خوردیم و منو رسوند دم در خونه.

تقریبا همه حرفامون رو باهم زدیم و فقط مونده که خانواده ها همو ببینن.

++ هرکاری کردم نتونستم عکس ساعتی که خریدم رو بذارم. لطفا اگه کسی بلده راهنماییم کنه

ماشین...

ما را در سایت ماشین دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 71 تاريخ: سه شنبه 16 بهمن 1397 ساعت: 19:13

صفحه بندی